- Деталі
- Категорія: Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
- Перегляди: 232
Наступність у підходах до оцінювання результатів навчання здобувачів освіти початкової та базової середньої освіти 5-А,Б,В класів, які впроваджують
інноваційний освітній проєкт всеукраїнського рівня за темою «Дидактико-методичне і навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування
базової середньої освіти на квітень 2021 – грудень 2026 роки», рекомендовано забезпечити в такий спосіб: у І семестрі 5-го класу поточне й підсумкове
(тематичне, семестрове) оцінювання виконувати за рівневою шкалою й позначати словами й/або буквами (початковий «П», середній «С», достатній «Д»,
високий «В»), а також вербально характеризувати, акцентуючи увагу учнів й учениць на їхніх досягненнях й окреслюючи способи поліпшення їх. Оцінювання
за бальною шкалою рекомендовано впроваджувати з ІІ семестру. Під час виставлення результатів підсумкового (річного) оцінювання потрібно спиратися на
оцінку за ІІ семестр. Фіксація результатів підсумкового (семестрового, річного) оцінювання відбувається в свідоцтві досягнень.
- Деталі
- Категорія: Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
- Перегляди: 325
- Деталі
- Категорія: Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
- Перегляди: 344