Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, №23, м. Суми, Сумської області

Вплив комп’ютера на психіку дитини

Позитивні наслідки використання дитиною комп’ютера

Можливість вибору стратегії, поведінки або самонавчання.

Формування ділової мотивації.

Розвиток логічного оперативного мислення.

Уміння прогнозувати.

Можливість експериментувати.

Формування абстрактного мислення.

Акуратність.

Точність.

Раціональність.

Організованість.

Негативні наслідки використання дитиною комп’ютера

Положення сидячи протягом тривалого часу.

Електромагнітне випромінювання.

Перевантаження суглобів кистей рук.

Підвищене навантаження на зір.

Стрес у разі втрати інформації.

Порушення мовлення.

Імпульсивність.

Ситуативність поведінки.

Відсутність ініціативи.

Несамостійність.

Стереотипність мислення.

Слабка орієнтованість на майбутнє

Перші ознаки комп’ютерної залежності в дитини

· Їсть, п’є чай, робить уроки біля комп’ютера.

· Провів хоча б одну ніч біля комп’ютера.

· Прогуляв школу –сидів за комп’ютером.

· Забув поїсти, почистити зуби (раніше такого не траплялося).

· Перебуває в поганому, роздратованому настрої, не може нічим зайнятися, якщо комп’ютер зламався.

· Конфліктує, загрожує, шантажує у відповідь на заборону сидіти за комп’ютером.

40034, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 36
P: (0542) 32-48-32 sumy.school23@ukr.net